+420 281 028 666


zapamatovat heslo
Detailní třídení
Vyhledávání
Výraz:
Cena Od:
Do:
Vyhledat v současné větvi
Vyhledat všude
Produktů na stránce:
Seřadit podle:
1
Foto Prod. ID
Part No.
Název Cena bez DPH
bez popl.
s popl.
(poplatky)
Cena s DPH
Skladem Vložit do košíku
HP (U6578E) CarePack 3roky NBD ONSITE k desktop 3400 - AGEMcz
40108
U6578E
[X5002]
HP (U6578E) CarePack 3roky NBD ONSITE k desktop 3400
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y NextBusDay Onsite DT pouze HW Supp Desktop D2/3/5 Series (1/1/1) bez Monitoru, Next Business Day na místě odpověď 8am-5pm, bez HP prázdnin.

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

379
379
(0,00)
459
0
HP (U6578A) CarePack 3roky NBD ONSITE k desktop 3400, prodesk 400 (papírová záruka) - AGEMcz
56578
U6578A
[X5002]
HP (U6578A) CarePack 3roky NBD ONSITE k desktop 3400, prodesk 400 (papírová záruka)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y NextBusDay Onsite DT pouze HW Supp Desktop D2/3/5 Series (1/1/1) bez Monitoru, Next Business Day na místě odpověď 8am-5pm, bez HP prázdnin.

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U

379
379
(0,00)
459
49
HP (UF360E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k desktop 3405, 7320, 3420, 7300, 4000 (obecně pro desktopy s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43284
UF360E
[X5002]
HP (UF360E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k desktop 3405, 7320, 3420, 7300, 4000 (obecně pro desktopy s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Commercial Desktops with 1/1/1 warranty, Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective MediaRetention

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U


2 059
2 059
(0,00)
2 491
0
HP (UF362E) CarePack 5let NBD ONSITE +DMR k desktop 3405, 7320, 3420, 7300, 4000 (obecně pro desktopy s původní zárukou 1 rok) - AGEMcz
43295
UF362E
[X5002]
HP (UF362E) CarePack 5let NBD ONSITE +DMR k desktop 3405, 7320, 3420, 7300, 4000 (obecně pro desktopy s původní zárukou 1 rok)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 5y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC,Commercial Desktops with 1/1/1 warranty,Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsiteresponse with Defective MediaRetention


http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
3 989
3 989
(0,00)
4 827
0
HP (UE332E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43285
UE332E
[X5002]
HP (UE332E) CarePack 3roky NBD ONSITE +DMR k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 3y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Desktop series (3/3/3 wty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention

v
739
739
(0,00)
894
0
HP (UE333E) CarePack 4roky NBD ONSITE +DMR k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43291
UE333E
[X5002]
HP (UE333E) CarePack 4roky NBD ONSITE +DMR k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 4y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Desktop series (3/3/3 wty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
1 329
1 329
(0,00)
1 608
0
HP (UM917E) CarePack 3let PICKUP/RETURN (pro desktopy s původní zárukou 2 roky) - AGEMcz
48838
UM917E
[X5002]
HP (UM917E) CarePack 3let PICKUP/RETURN (pro desktopy s původní zárukou 2 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
496
496
(0,00)
600
0
HP (UE334E) CarePack 5let NBD ONSITE +DMR k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43296
UE334E
[X5002]
HP (UE334E) CarePack 5let NBD ONSITE +DMR k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

HP 5y NextBusDay Onsite/DMR DT Only SVC, Desktop series (3/3/3 wty), Hardware Support during standard business hrs w/ Next Business Day onsite response with Defective Media Retention

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
2 319
2 319
(0,00)
2 806
0
HP (U7899E) CarePack 5let NBD ONSITE k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky) - AGEMcz
43292
U7899E
[X5002]
HP (U7899E) CarePack 5let NBD ONSITE k desktop 6200, 8200 (obecně pro desktopy s původní zárukou 3 roky)
Vysvětlivky

RETURN to DEPOT = V rámci této služby máte zodpovědnost za doručení nebo dopravu vadné jednotky do servisního střediska HP. Musíte zajistit, aby byl produkt vhodně zabalen pro zvolenou metodu dodávky. Doba trvání opravy pro tuto službu je od 7 pracovních dnů v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatečný čas pro opravu.

PICKUP/RETURN = nárok na servis Pick-Up & Return, zahrnuje telefonickou podporu, odvoz vadného zařízení, jeho opravu nebo výměnu v servisním středisku HP a následné navrácení opraveného zařízení zpět na adresu zákazníka

NBD ONSITE = NextBusDay Onsite Response = Služba je dostupná denně, po 9 hodin, mezi 9:00 a 17:00 hodinou, od pondělí do pátku vyjma státních svátků. Pověřený zástupce HP dorazí na pracoviště zákazníka a začne s prací na údržbě hardwaru v časovém úseku od 8.00 do 17.00 druhý pracovní den po zaregistrování požadavku zákazníka, pondělí až pátek s výjimkou svátků. Telefonické požadavky přijaté mimo pracovní dobu nebo v jiný, než pracovní den budou registrovány následující pracovní den a služby budou poskytnuty v průběhu třetího pracovního dne.

ADP = Accidental Damage Protection - pojištění protí náhodnému poškození = Náhodné poškození je definované jako fyzické poškození produktu způsobené nahodilou událostí. Pokrytí zahrnuje riziko ohně, neúmyslného vylití tekutiny do nebo na jednotku, pádu, nárazu, elektrického přepětí. ADP nezahrnuje případy krádeže, ztráty a běžného opotřebení . Pokud nebudou dostupné všechny náhradní díly v určité lokalitě, jednotka bude opravena či vyměněna v místě stanoveném HP. Výměna podstatné součástky může proběhnout maximálně třikrát do roka, výměna ostatních dílů jedenkrát za rok.

DMR = Disk Material Retention (nebo taky Defective Media Retention) = zákazník si může ponechat vadný HDD

http://h30125.www3.hp.com/csn/salesmktg/elfpack/elf_nonlkup_services.asp?code=ELNL:2:-U
552
552
(0,00)
668
0
1